Log in
Aanmelden
Offerte
Contact
Stap terug

Hoe snel kan ik transacties ontvangen?

Zodra uw account door ons is geactiveerd kan uw website ‘live’ gaan en kunnen er transacties worden verricht.

Om een account te kunnen activeren ontvangen we in ieder geval graag onderstaande documenten:

  • Een uittreksel van de Kamer van Koophandel (KBO voor België, IHK voor Duitsland), dat niet ouder is dan drie maanden en waar de tekeningsbevoegde perso(o)n(en) op staan vermeld.
  • Een kopie van een geldig paspoort of van een geldige ID kaart.
  • Document betreffende een zakelijke bankrekening. Dit mag een kopie van de bankpas, overeenkomst of een print screen van het internetbankieren zijn.
  • Voor zover van toepassing een UBO-verklaring.

 

Verder beoordelen wij ook of uw website voldoet aan de wettelijke vereisten.
Dat ziet niet alleen op de beoordeling of producten e.d. wettelijk zijn toegestaan, maar ook of de vereiste informatie is vermeld.

De informatie die niet mag ontbreken zijn uw bedrijfsnaam, uw vestigingsadres (dus géén postbus!), een telefoonnummer en een e-mailadres (of een ander medium waarmee u snel reageert, zoals een contactformulier). Het is ook erg belangrijk dat u uw KvK- en BTW nummer vermeld!

Dus als alle gevraagde documenten en informatie in ons bezit zijn en beoordeeld kunnen wij uw account activeren (in beginsel diezelfde werkdag), waarna u direct transacties kunt ontvangen.

Heeft U vragen omtrent uw activatie dan kunt u contact met ons opnemen via 085-2734734 of e-mailen naar administratie@sisow.nl

Uw vraag nog niet beantwoord?

Bel +31 (0)85 2 734 734 of ga naar de contact pagina