Log in
Aanmelden
Offerte
Contact
Stap terug

Hoe snel kan ik transacties ontvangen?

U kunt pas ‘live’ transacties ontvangen op het moment wanneer uw account door ons is geactiveerd.
Om het account te kunnen activeren ontvangen we graag onderstaande documenten:

  • Uittreksel ondernemingsnummer, niet ouder dan drie maanden (bijvoorbeeld KvK voor Nederland, KBO voor België, IHK voor Duitsland)
  • Kopie geldig paspoort/ID kaart
  • Kopie bank van ze zakelijke rekening. Dit mag een kopie van de bankpas, overeenkomst of een print screen van het internetbankieren zijn.
  • Als betaaldienstverlener valt Sisow onder de Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme (Wwft). Sinds juli 2018 is de vierde anti-witwasrichtlijn in werking getreden en dat houdt in dat sindsdien de gewijzigde Wwft van kracht is. Op grond van deze aangescherpte wetgeving ontvangen wij graag van u een door u ingevulde en ondertekende UBO-verklaring. Wij verzoeken u vriendelijk deze verklaring goed door te nemen en volledig ingevuld en ondertekend aan ons te retourneren. Daarbij dienen wij ook van allen belanghebbenden een kopie van een geldig ID-kaart/Paspoort te ontvangen.

 

Naast het bovenstaande moet u natuurlijk ook binnen het beleid van Sisow vallen.

Als alle gevraagde documenten in een keer juist naar ons worden opgestuurd, streven wij er naar om u binnen 1 werkdag te activeren, waarna u direct transacties van consumenten kan ontvangen. De snelheid van het activatieproces is tevens ook afhankelijk van de drukte.

Voor vragen omtrent uw activatie kunt u contact opnemen met onze administratie afdeling op administratie@sisow.nl.

Uw vraag nog niet beantwoord?

Bel +31 (0)85 2 734 734 of ga naar de contact pagina