Log in
Aanmelden
Offerte
Contact
Stap terug

Hoe pas ik mijn gegevens in het account aan?

Indien u uw gegevens wilt wijzigen, zoals bijvoorbeeld uw E-mailadres, dient u in te loggen in het Sisow account.
Zodra u bent ingelogd in het Sisow account, kunt u middels de knop ‘Mijn Profiel’ uw accountgegevens bijwerken.

Let op: Indien u uw KvK-nummer en/of bankrekeningnummer aanpast in uw account, wordt uw account (tijdelijk) gedeactiveerd.
Een gedeactiveerd account houdt in dat u wél transacties kunt ontvangen, maar dat enkel de uitbetaling wordt uitgesteld.
Zodra u uw KvK-nummer en/of bankrekeningnummer heeft aangepast, zal onze acceptence afdeling zo spoedig mogelijk contact met u opnemen omtrent de heractivatie van uw account.

Op het moment dat wij de gevraagde documenten hebben ontvangen en geverifieerd, zullen wij uw account weer activeren. Dan ontvangt u met de eerstvolgende batchuitbetaling de eventuele ingehouden gelden van de periode waarin uw account gedeactiveerd was.

Wij doen ons best om uw account uiterlijk binnen 2 werkdagen weer te activeren.

Uw vraag nog niet beantwoord?

Bel +31 (0)85 2 734 734 of ga naar de contact pagina